Matematikos mokymosi permainų modelis

Atnaujinta: Šeštadienis, 10 lapkričio 2018
Paririnkite šrifto dydį:

Projekto „Matematikos mokymosi permainų modelis" darbo grupės veikla.

Vasario 12 dieną rinkosi projekto „Skuodo rajono Mosėdžio gimnazijos ir mokyklų – partnerių matematikos mokymosi permainų modelis" Kretingos Simono Daukanto progimnazijos, kuri yra viena iš projekto partnerių, darbo grupė. Ją sudaro matematikos mokytoja metodininkė N. Andriuškytė, muzikos mokytoja metodininkė D. Beivydienė, lietuvių kalbos mokytoja metodininkė R. Katkuvienė, anglų kalbos vyresnioji mokytoja S. Katkuvienė, informacinių technologijų mokytoja metodininkė E. Miežetienė, dailės mokytoja metodininkė Ž. Sabaliauskaitė, vyresnioji specialioji pedagogė V. Kietelytė, pavaduotoja ugdymui V. Garjonienė ir socialinė pedagogė S. Geležinienė. Šio susitikimo metu buvo aptartas šių mokslo metų veiklos planas. Taip pat mokytojos gilinosi į grįžtamosios informacijos svarbą ugdymo procese pagal J. Hattie tyrimų išvadas knygoje „Matomas mokymas“.

Projekto darbo grupės veikla yra čia.